Madebylijn is een strategische branding boutique die bedrijven helpt met het bouwen van een sterk merk. Want iedereen kan het werk doen wat jij doet, maar niemand kan jouw identiteit overnemen. Snap je dat?

(SCROLL)

(re)Branding

01

Illustratie

02

Webdesign

03

04

Print & Online

MIJN WERKWIJZE

Wat is het effect?

SAMENWERKEN

Liggen we op één lijn?

Het zit in de naam. Gemaakt door Madelijn. Iets wat ik altijd gedaan heb, ontwerpen. Het liefst buiten de lijnen. Net wat anders zijn- en denken dan de rest. Eerst vond ik dat spannend, maar later ontdekte ik dat mijn kracht juist daar ligt. Onze samenwerking is persoonlijk en heeft diepgang, want oppervlakkig, daar hou ik niet van.

We gaan de diepte in, zodat we jou- en jouw merk de aandacht kunnen geven die het verdient. Jouw merk is je trots, dat waar jij keihard voor gewerkt hebt om te zijn zoals het nu is. Je wilt professionaliteit uitstralen, serieus genomen worden en de waarde van de samenwerking met jou laten zien. Dat is precies waar ik goed in ben.

Onze samenwerking

5 STAPPEN

  • Voordat we aan de slag gaan met jouw merk is het belangrijk dat we elkaar eerst leren kennen. Zo weten beide partijen of we een juiste match zijn. We gaan rond de tafel en bespreken de mogelijkheden en wensen.

    Dit gesprek is geheel vrijblijvend. Wanneer we een match zijn, maak ik een offerte en projectplan. Wanneer we een match zijn, maak ik een offerte en projectplan. Wanneer dit rond is beginnen we aan het creatieve onderdeel.

  • Strategie, merk en doelgroep moeten als één geheel samenwerken. Als dat niet het geval is, lopen beslissingen af ​​van plan en neemt de impact af. Mensen onderschatten de ervaring en elementen die nodig zijn om een ​​merkinitiatief tot een goed einde te brengen.

    Daarom gaan we eerst aan de slag met de kern van jouw merk, waarom doe je wat je doet, wat wil je bereiken. Hier leggen we de basis van jouw merk.

  • Tijd om aan de slag te gaan. Dit gaat geleidelijk in duidelijke stappen. Dit is ook terug te vinden in het projectplan en kom je dus niet voor verrassingen te staan.

    Tijdens deze periode hebben we veel contact en komen we samen voor sparsessies. Zo krijg je een eindresultaat waar je helemaal tevreden mee bent.

    Ik maak een aantal opties en breng deze duidelijk in beeld doormiddel van moodboarding en concept creating. Vanuit hier werken we aan het ontwerp.

  • We hebben in de conceptfase een duidelijke visie gekregen en gaan met één van de concepten door om deze uit te werken. Tijd om aan de slag te gaan! Geen zorgen, ook in deze fase zijn er mogelijkheden voor correcties en aanpassingen.

    We trekken overal een lijn in. Dat houdt in dat we je huisstijl vast gaan leggen met verschillende richtlijnen. Denk hierbij aan een kleurenpalet, typografie en logo’s.

    Vervolgens hebben we nog één missie. Deze nieuwe huisstijl laten zichtbaar maken, on- en offline. Deze middelen variëren tot websites en social media.

  • Wanneer alle elementen zijn goedgekeurd, zorg ik dat alle bestanden juist worden aangeleverd, zodat wij deze kunnen implementeren binnen jouw merk identiteit. Ook na de oplevering blijf ik graag betrokken voor vragen en kijk ik of de huisstijl juist ingezet is. Tenslotte zijn alle elementen uitgelicht in het huisstijl handboek.

    Indien nodig zal ik in deze fase de drukker of programmeur begeleiden, zodat alles eruit komt te zien zoals we samen bedacht hebben.

    Ben je er klaar voor? Bereid je vast voor op een merk metamorfose met behulp van mijn digitale gids. Zo breng je in kaart welke elementen je wel, of juist niet nodig hebt. Ook staat er een vragenlijst die je voor jezelf, maar ook voor mij kan invullen en vind je een tijdlijn van mijn services. Download de digitale gids hier.