Jouw merk, mijn skills

Jouw merk is je trots. Je wilt professionaliteit uitstralen, serieus genomen worden en de waarde van samenwerken met jou laten zien. Dit is precies waar ik goed in ben. Beleef een merk die op een unieke manier is vertaald door strategie en vormgeving die precies precies aansluit op jou en merk. Bouw een merk die niet alleen opvallend is, maar ook een blijvende indruk bij jouw doelgroep achterlaat.

Het hebben van een passende uitstraling maakt een grote impact voor je collega’s en klantenkring, Want wanneer branding goed is uitgevoerd heeft dit altijd een positieve impact. Ik denk met je mee over hoe jij jouw merk visueel kan laten spreken, door middel van branding, illustratie en webdesign wat precies aansluit op jouw doelgroep. Dus, ben jij er klaar voor?

Campagne

Webdesign

Strategie

Illustratie

(re) Branding

Vormgeving

Campagne Webdesign Strategie Illustratie (re) Branding Vormgeving

Brand new en (re)Branding

STRATEGIE, BRANDING EN IMPLEMENTATIE

Interactie en webdesign

WEBSITES- SHOPS EN ANIMATIE

Print en Digitaal

RECLAME, CAMPAGNE EN PROMOTIE

Illustratie en creatief ontwerp

COVERS, KAARTEN EN BRAND ELEMENTS

Onze samenwerking

  • Voordat we aan de slag gaan met jouw merk is het belangrijk dat we elkaar eerst leren kennen. Zo weten beide partijen of we een juiste match zijn. We gaan rond de tafel en bespreken de mogelijkheden en wensen.

    Dit gesprek is geheel vrijblijvend. Wanneer we een match zijn, maak ik een offerte en projectplan. Wanneer we een match zijn, maak ik een offerte en projectplan. Wanneer dit rond is beginnen we aan het creatieve onderdeel.

  • Strategie, merk en doelgroep moeten als één geheel samenwerken. Als dat niet het geval is, lopen beslissingen af ​​van plan en neemt de impact af. Mensen onderschatten de ervaring en elementen die nodig zijn om een ​​merkinitiatief tot een goed einde te brengen.

    Daarom gaan we eerst aan de slag met de kern van jouw merk, waarom doe je wat je doet, wat wil je bereiken. Hier leggen we de basis van jouw merk.

  • Tijd om aan de slag te gaan. Dit gaat geleidelijk in duidelijke stappen. Dit is ook terug te vinden in het projectplan en kom je dus niet voor verrassingen te staan.

    Tijdens deze periode hebben we veel contact en komen we samen voor sparsessies. Zo krijg je een eindresultaat waar je helemaal tevreden mee bent.

    Ik maak een aantal opties en breng deze duidelijk in beeld doormiddel van moodboarding en concept creating. Vanuit hier werken we aan het ontwerp.

  • We hebben in de conceptfase een duidelijke visie gekregen en gaan met één van de concepten door om deze uit te werken. Tijd om aan de slag te gaan! Geen zorgen, ook in deze fase zijn er mogelijkheden voor correcties en aanpassingen.

    We trekken overal een lijn in. Dat houdt in dat we je huisstijl vast gaan leggen met verschillende richtlijnen. Denk hierbij aan een kleurenpalet, typografie en logo’s.

    Vervolgens hebben we nog één missie. Deze nieuwe huisstijl laten zichtbaar maken, on- en offline. Deze middelen variëren tot websites en social media.

  • Wanneer alle elementen zijn goedgekeurd, zorg ik dat alle bestanden juist worden aangeleverd, zodat wij deze kunnen implementeren binnen jouw merk identiteit. Ook na de oplevering blijf ik graag betrokken voor vragen en kijk ik of de huisstijl juist ingezet is. Tenslotte zijn alle elementen uitgelicht in het huisstijl handboek.

    Indien nodig zal ik in deze fase de drukker of programmeur begeleiden, zodat alles eruit komt te zien zoals we samen bedacht hebben.

    Ben je er klaar voor? Bereid je vast voor op een merk metamorfose met behulp van mijn digitale gids. Zo breng je in kaart welke elementen je wel, of juist niet nodig hebt. Ook staat er een vragenlijst die je voor jezelf, maar ook voor mij kan invullen en vind je een tijdlijn van mijn services. Download de digitale gids hier.